dimarts 11 gener 2022
Millores en l´atenció al ciutadà

MILLORES EN L’ATENCIÓ AL CIUTADÀ


Després de tancar aquest 2021 s’ha valorat que cal ajustar diversos aspectes per ser capaços d'afrontar el 2022 amb millors condicions, i d’entre aquestes i en especial, l’atenció al ciutadà.


Cal que el ciutadà apreciï una millora en l'atenció i resolució dels seus temes i pel que fa al treball intern, ser més eficients. En aquest sentit, el personal està afrontant a nou programari pel que cal un període d’adaptació i també cal traspassar les dades per posar-lo al dia.


Com a primera mesura per poder afrontar l’adaptació aplicarem un nou horari d’atenció al públic, en principi fins al 30 de juny.

Horari atenció al públic:

·  Dilluns:             9:00 a 13:00.

·  Dimarts:           Tancat presencialment  / Telèfon: 9:00 a 14:00h.

·  Dimecres:        10:00 a 14:00.

·  Dijous:              9:00 a 13:00.

·  Divendres:       10:00 a 14:00.


La segona mesura serà adaptar la centraleta telefònica per poder passar part de les trucades sense necessitat de passar sempre per la centraleta. Esperem que en properes dates es pugui posar a la pràctica.

 

La tercera mesura serà obrir un canal unidireccional de comunicació via WhatsApp. Al canal que ens ofereixen el web i les xarxes socials, afegirem aquest servei de missatgeria per enviar informació de caire institucional, avisos, urgències i altres informacions rellevants.
 
Poma